jom ke main blog saya Super Firas

March 14, 2011

.1st give away AKA contest from me =).

kali ni firas dapat invitation untuk join contest sudoku cik rosie atau rosmawani di facebook. pandai cik rosie ni buat contest ni. oh dan saya juga sangat suka blognya sebab sangat simple tau. blognya tak sarat sangat macam sesetengah blog lain sampai mata ni berat nak memandang apatah lagi membaca entrinya. heeeee sebenarnya suka tengok background tuu comel hm ataupun dipanggil layout. warna pink! okeh cik rosie, firas akan meletakkan anda dalam bloglist firas ni =)

okay actually firas memang suka main sudoku serious terlalu sangat suka. bila dapat tau contest ni, huh terus ketepikan segala perkara dan tekun menjawabnya. daaaaaaan inilah hasil tekunan sayaaa!


ini pula lagu video yang sangat saya suka walau sampai sekarang. taktau kenapa mungkin saya terlampau rindu dengan semua kawan sekolah saya :'(
dan lagu ni juga mampu membuatkan diri saya tersenyum mengingat kembali nostalgia dulu. mungkin sesiapa yang membaca ayat saya ni macam betapa skemanya saya. tak. ini memang tulus ikhlas dari hati saya. betapa rasa pentingnya erti kawan dan persahabatan bagi saya. tanpa mereka, mungkin saya akan kesunyian. jadi sekarang saya sedang dalam kesunyian tengah malam ni. rakan blogger lah yang menjadi peneman saya di depan komputer ni. oh dan saya juga suka cari kawan baru. tapi itu tak bermakna saya akan melupakan kawan lama. bagi saya, no man is an island :)

cik rosieee, hayatilah lagu ni dengan meneliti setiap bait ayatnya.
semoga kita semua akan sentiasa menghargai rakan-rakan yang sering berada di samping kita.
jangan sedih tau sebab perasaan rindu tu akan datang secara tiba-tiba

1 comment: