jom ke main blog saya Super Firas

February 11, 2011

Tak Buleh Bla Webcam Contest


contest ini daripada Fatna Ricco dengan title 'Tak Buleh Bla Webcam Contest'.
bila tengok title cepat-cepat cari gambar dalam lappy ni ha sekali ada lah juga gambar webcam yang tersesat kat ceruk folder manetah! Hehe.. nak mencuba nasib. kalau menang, Alhamdulillah. kalau tak, Sodoqallahu al-'Aziiiiim. eh errr tuan punya contest, kalau boleh biarlah bagi saya ucapkan 'Alhamdulillahhh'. lepas tu saya akan doa macam ni, "moga-moga tuan punya contest ni akan bertambah seri wajahnya dan cantik lagi anggun!" kalau saya menang lah. eceeeh, bodek ni :p

*gambar tahun lepas yang sepatutnya lagi seminggu nak trial SPM tetapi pergi ajak adik ber'webcam' dengan orang konon nak release tension. lepas tu tak sengaja tertangkap gambar yang Tak Buleh Bla ni ha. 
( patut la orangnya tak laku, hmm ) --> ayat hiperbola


ohkayy, dah jadi follower kepada tuan punya contest,
gambar tiada di-edit,
like pun sudah,
anddd saya nak tag : Deena , Nany , Siti , Maisarah , Shera dan korang semuaa!!



No comments:

Post a Comment